Kosaram0,00 Ft
Hívj most!

(+36) 70 229 4992

Ingyenes Szállítás

20.000 Ft. feletti vásárlás esetén

Kockázatmentes vásárlás

Az első csere díját mi álljuk helyetted

Product was successfully added to your shopping cart.

Rendelési és szállítási információk

Rendelési infó:

1. Van lehetőség a termékek felpróbálására vásárlás előtt?

Igen, van lehetőséged felpróbálni a kiválasztott termékeket próbetermünkben, melynek címe: 1201 Budapest Vörösmarty utca 28/C. A próbára előzetes időpontegyeztetés szükséges, ehhez kérlek, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat a 0670/229-4992-es telefonszámon. Bővebb információt ide kattintva találsz: Próbaterem

2. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség Magyarország egész területére egységesen 990 Ft, de 20.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítási díjat mi fizetjük helyetted.

3. Mennyi idő alatt érkezik meg hozzám a megrendelt termék?

A szállítási időről ugyancsak a termék oldalon, az oldal aljára görgetve a "Részletek" gombra kattintva, a "Szállítási idő" sorban találsz információt. A rendelés leadása után, visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés befogadásáról, illetve folyamatos információval látunk el a rendeleséd aktuális állapotáról: előre fizetés esetén visszaigazolást küldünk, amikor az ellenértéket megkaptuk, illetve ugyancsak e-mailben értesítünk, amikor csomagodat a futárszolgálatnak átadtuk. 

Szállítási idő

 

4. Mi történik, ha a rendelt termék nem lett jó?

Semmi gond! Jelezd felénk az átvételtől számított 14 napon belül, hogy szeretnéd visszaküldeni az általad vásárolt terméket. Ha cserét kérsz (mert másik méretre vagy darabra szeretnél cserélni) akkor semmi dolgod nincs, hiszen az első csere díját mi fizetjük helyetted. Küldjük a futárunkat, aki viszi a csere terméket és elhozza az általad választott új terméket. Fontos, hogy a terméket csak akkor tudjuk cserélni, hogyha azt nem vetted használatba és a felfüggesztett és bevarrt címkék nem kerültek eltávolításra!

5. Milyen méretekben tudok rendelni?

Minden termékünk esetében a termék oldalán a képek mellett feltüntetjük, hogy az adott modell milyen méretekben érhető el:

 

6. Miért nem találom a méretem a legördülő listában?

Ha nem találod a méreted a legördülő méretlistában, akkor valószínűleg a kiválasztott darab a méretedben nem elérhető. Kérlek, hogy ellenőrizd a termék leírás részében (a termék fotók melletti leírás részben), hogy a termék milyen méretekben elérhető, ha itt megtalálod a méreted, kérlek, hogy keress minket elérhetőségeink bármelyikén. (E-mail: rendeles@kebelbutik.hu vagy Telefon: 0670/229-4992).

7. A termék kép melletti leírásán felül, hol találok egyéb információt a termékekről?

A termék képek melletti leíráson felül még több információt érhet el lejjebb görgetve a „Leírás” és a „Részletek” gombokra kattintva. Amennyiben bármilyen egyéb kérdése merülne fel a termékkel kapcsolatosan keresse Ügyfélszolgálatunkat és szívesen segítünk Önnek!

Termék leírás

 

8. Hogyan tudom megrendelni a terméket?

Rendelés esetén, kérlek, hogy a legördülő menüből válaszd ki, hogy milyen méretet szeretnél rendelni, majd az alatta található gombbal add meg a rendelni kívánt mennyiséget, majd kattints a "Kosárba rak" gombra. Ezután egy felugró ablak jelenik meg: ha szeretnéd folytatni a vásárlást kattints a "Tovább" gombra, hogyha a vásárlást befejezted kattints a "Fizetés" gombra és átirányítunk a Pénztár oldalra.

 

9. Van promóciós kódom, hol tudom érvényesíteni?

Miután a terméket a kosárba raktad és a "Fizetés" gomb megnyomása után átirányítottunk a kosár oldalra, itt tudod érvényesíteni a promóciós kódot. Mielőtt megnyomnád a "Tovább a pénztárhoz" gombot, lent a bal oldalon érvényesítsd a promóciós kódot.

Kupon érvényesítése

10. Mit jelent, hogy a termék csak előrendelésre érhető el?

Vannak olyan darabok, melyekre csak előrendelést tudunk felvenni, hiszen beszállítóinknál is csak korlátozott mennyiségben érhetőek el. Ezért az esetleges félreértések elkerülése végett, ezekre a termékekre nem tudsz rendelést leadni, amennyiben rendelni szeretnél belőle kérlek, hogy töltsd ki űrlapunkat a következő oldalon és küldd el nekünk előrendelésed: http://kebelbutik.hu/contacts/  Neked ez semmilyen kötelezettséggel nem jár, amennyiben a beszállítónknál elérhető a kiválasztott darab, azonnal értesítünk és elérhetővé tesszük a végleges rendelés leadást. 

11. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban jelenleg utánvétes, előre utalásos és bankkártyás fizetésre van lehetőséged. Bármelyiket is válaszd a rendelés visszaigazoló e-mailben elküldjük a részletes információkat a fizetéssel kapcsolatosan, kivéve a bankkártyás fizetést, hiszen ebben az esetben a rendelés leadása után átirányítunk a bankkártyás fizető oldalra. 

Szállítási infó:

1. Milyen szállítási módok közül választhatok?

Jelenleg a DPD Hungária Kft. szállítja házhoz a termékeinket. 

2. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség Magyarország egész területére egységesen 990 Ft, de 20.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítási díjat mi fizetjük helyetted.